איך בוחרים את מיקום הקעקוע ?

דגשים לבחירת מיקום הקעקוע :

*כל מקום אפשרי – כפי שוודאי שמתם לב במהלך שיטוטים ברחובות העיר –  ניתן לקעקע כל מקום בגוף.

לכל מיקום יש רמת כדאיות שונה, כך שיש מקומות פחות מומלצים, כמו למשל: הצד הפנימי של הידיים והרגליים. אזורים אלו בעלי סוג עור שונה משאר חלקי הגוף והצבע לא נקלט בהם בצורה איכותית.

*כאב וסיכון – אזורים מסוכנים והכואבים יותר הינם העפעפיים, אזור החזה, הפטמות והצלעות. במידה וזהו הקעקוע הראשון שלכם ובחרתם בקעקוע גדול, מומלץ לבחור במקום שאינו רגיש וכואב או לחילופין, לבחור בקעקוע קטן יותר.

*אל תבהילו את סבתא – חשוב לבחור את מיקום הקעקוע בקפדנות, שכן יש מקומות חשופים יותר וחשופים פחות. קעקוע אשר ימוקם באיזור חשוף עשוי לפגוע בראיון עבודה או לחילופין, להבהיל את סבתא (אלא אם כן יש לכם סבתא סטלנית במיוחד). קעקוע שאינו חשוף עשוי להתאים לחלק מהאנשים אך אחרים עשויים להתאכזב ממנו – (הרי מרבית האנשים עושים קעקועים בכדי שהסובבים יראו אותם).

*העתיד גדול – אם אתם מתלבטים ולוקחים בחשבון כי דעתכם עשויה להשתנות, בחרו באזורים שניתן לכסות או לחשוף כמו למשל: הקרסול או הכתף. יש לציין כי כאשר הקעקוע נמצא באזור שאינו מאוורר יהיה משך זמן ההחלמה ארוך יותר .

*עמידות לאורך זמן – יש לדעת כי במקומות מסוימים (אזורים אשר אינם חשופים לשמש) יחזיק הקעקוע זמן רב יותר מאשר מקומות אחרים, משום שהעור מתחדש בהם לאט יותר. במקומות בהם הקעקוע מתחכך בבגד או במקומות אשר חשופים לשמש, מתחדש העור מהר יותר ולכן יהיו הקעקועים פחות עמידים.

*שינויים במשקל ובמראה – אנשים רבים חוששים כי במצבים שונים: בגיל ההתבגרות, בעקבות ירידה במשקל, עלייה במשקל, הריון או ניפוח שרירים, עלול הקעקוע להשתנות. הדבר תלוי בסוג הקעקוע – קעקוע שאינו סימטרי לא ישתנה אלא אם ישנם סימני מתיחה באזור. קעקוע סימטרי עלול להיפגע.

*התאמה למיקום בגוף – חשוב לבחור בקעקוע שמתאים לאזור בגוף – למשל קעקוע קטן יתאים לאזור קטן וכו'.

 

אצלנו –  בסטודיו "tintattoo" תוכלו להיות בטוחים שאתם נמצאים בידיים מקצועיות ותקבלו ייעוץ אישי ויחס חם.