קעקועים – אל תתפשרו על האיכות והקפידו לבחור בסטודיו סטרילי ובעל רישיונות בלבד !

אם החלטתם שהגיע הזמן ומתחשק לכם לעשות קעקוע, חשוב שתבחרו בסטודיו קעקועים מנוסה, מקצועי וסטרילי אשר מחזיק ברישיונות הדרושים – רישיון עסק ורישיון ממשרד הבריאות. סטודיו סטרילי יהיה נקי, מסודר ומכשור הקעקועים יעבור סטריליזציה.

תהליך הסטריליזציה כולל שימוש במכשיר עיקור בחום ולחץ אטמוספרי. מכשיר זה נקרא "אוטוקלב" ומשתמשים בכדי לטהר אביזרים ומכשירים בחדרי ניתוח, ברפואת שיניים, בתחום הקוסמטיקה ועוד. חשוב מאוד לא להתבייש ולבקש מהמקעקע לפתוח את חבילות המחטים והציוד הסטרילי מולכם (על המקעקע לפתוח את המכשור משקיות סגורות). נוסף על חיטוי וטיהור המכשירים יש לוודא כי המקעקע לובש כפפות חד פעמיות, מקפיד לשטוף ידיים ומספק תשובות עבור כל שאלותיכם.

לקבל המלצות ולהקשיב לאינטואיציה ולתחושות הבטן – השילוב המנצח !

סביר להניח שסובבים אתכם מספר חברים או מכרים אשר עשו קעקוע בעברם ומכיוון שאין חכם כבעל הניסיון, מומלץ לפנות אליהם ולבקש מהם להמליץ לכם על סטודיו קעקועים איכותי ומקצועי. מומלץ לשאול את החברים על רמת הניקיון, סטריליות המכשירים, סגנון המקעקע, ניסיון המקעקע וכו'. לאחר קבלת ההמלצות, רצוי לבחון את הסטודיו בעיניים שלכם. בשלב זה יש לשים לב לניקיון המקום, לסגנון הקעקועים שהמקעקע עושה, לתיק העבודות, לקעקועים אמיתיים ולתחושה שלכם במקום. סביר להניח שתחושו לחץ ולכן יהיה עליכם לשאול את עצמכם ממה הוא נובע – האם אינכם בוטחים במקום וחושבים כי הוא אינו סטרילי, אמין ומקצועי או לחילופין –  האם מדובר בפחד טבעי אשר מתלווה לביצוע הקעקוע.

אז מה הוחלט ? אתם הולכים על זה ?

אם אתם מעוניינים לעשות קעקוע, תוכלו להגיע אלינו – אל חברת " tintattoo" ולקבל שירות איכותי ממקעקעים מקצועיים ורווי ניסיון.

הסטודיו שלנו מחזיק בכל האישורים הדרושים – רישיון עסק ורישיון משרד הבריאות לניהול סטודיו קעקועים, אנו מקפידים על 100% סטריליזציה, מציעים ללקוחותינו מגוון סוגי קעקועים ומסוגלים לבצע אותם בצורה מקצועית ואסתטית.

סטודיו הקעקועים שלנו ממוקם בכפר ורדים. אתם מוזמנים לפנות אלינו ולקבל מענה מלא עבור כל שאלה.