עשיתי קעקוע חדש ! אני נרגש ! ממש!

איזה כיף ! מזל טוב ! התחדשתם בקעקוע וכל מה שמתחשק לכם זה לצאת אל העולם ולחשוף אותו לכל עין מזדמנת. כל כך הרבה זמן חיכיתם לעשות אותו ועכשיו הוא שלכם, כמה התלבטתם בין הפיה, המלאך, הכבשה, השד והקיפוד.. אך רגע, חכו עם החשיפה ! התהליך עוד לא נגמר והשלב הבא הינו טיפול בקעקוע.

חכו רגע.. זה עוד לא נגמר. כיצד לטפל בקעקוע החדש ?

בעודכם מתלהבים אתם נזכרים להרים את הראש (בכל זאת הגיע הזמן לשלם) ונתקלים במבטו השליו של המקעקע אשר רגיל לאופוריה הזמנית של לקוחותיו.

המקעקע מנסה להרגיע אתכם ולהסביר כיצד יש לטפל בקעקוע (שהוא פצע לכל דבר). נסו להקשיב לדבריו ולנקודות החשובות :

  1. שעתיים לאחר ביצוע הקעקוע הסירו את התחבושת ונקו את המקום במים וסבון (בעדינות בבקשה !). לאחר מכן אל תחבשו את המקום שנית.
  2. באותו היום בו ביצעתם את הקעקוע, יהיה עליכם לשטוף את המקום כל שעה – שעתיים וללבוש בגד שיכול להתלכלך.
  3. יום אחרי ביצוע הקעקוע, לאחר הרחצה, מרחו משחה בשם "ויטה מורפן". משחה זו אינה דורשת מרשם, היא מחטאת ומכילה ויטמין A אשר מסייע לפצע להירפא ולא להדבק לחבישה. את המשחה יש למרוח פעמיים ביום במשך שלושה שבועות לאחר שטיפת ידיים.
  4. הקעקוע יתקלף כחלק בלתי נפרד מתהליך החלמת המקום, אך אין לקלף או לגרד אותו.
  5. אין להיחשף לשמש או להיכנס לבריכה או לים במשך שלושה שבועות.
  6. לאחר חודש וחצי יש להגיע לסטודיו הקעקועים לצורך ביקורת.

כיצד תדעו שהמקום (הפצע) החלים לגמרי ?

 

תוכלו לדעת כי המקום הבריא לאחר שהקעקוע יתקלף באופן מלא ולא יהיה מבריק. לאחר מכן, בעת היציאה לשמש, רצוי למרוח קרם הגנה בעל מספר גבוה. בצורה זו, יהיה ניתן להגן על הקעקוע ועל צבעו.

אם אתם מעוניינים לבצע קעקוע, אתם מוזמנים לצור קשר עם מכון הקעקועים שלנו – "tintattoo" אשר ממוקם בכפר ורדים וליהנות ממכון קעקועים מקצועי, אמין, סטרילי ונעים.