קעקועים – האם אתם אנשי קעקועים ?

עולם הקעקועים מכיל שפע קעקועים – קעקועים גדולים, קעקועים קטנים, קעקועים בצבעים או ללא צבעים, קעקועים מאוירים, קעקועים אשר נושאים משפט, פתגם מילה או סמל, קעקועי נוף ועוד.

הדעות בנוגע לקעקועים חלוקות – ישנם אנשים שאינם מחבבים אותם במיוחד ואינם מבינים מדוע אנשים עושים אותם, ישנם אנשים אשר אוהבים את המראה אך מצהירים כי לא יעשו קעקוע וישנם אנשים אשר אוהבים קעקועים, רואים בהם אומנות ואפילו מתמכרים להם וממלאים את גופם במספר קעקועים.

אם אתם נמנים בין חובבי הקעקועים ומעוניינים להתהדר בקעקוע, חשוב שתבחרו במקעקע איכותי. במאמר זה תקבלו מידע אשר יסייע לכם בבחירת המקעקע.

איך בוחרים מקעקע ?

כאשר בוחרים מקעקע יש להקפיד על הפרטים הבאים :

  1. בקרו בסטודיו– לפני ביצוע הקעקוע, מומלץ לבקר בסטודיו הקעקועים בכדי לבדוק את מידת הניקיון והסטריליות של המקום. כמו כן, מומלץ לשים לב לכמות הלקוחות (כמובן שייתכן כי מדובר על יום חלש – גם זה קורה, אך תנו לכך משקל בתהליך הבחירה).
  2. בחרו במקעקע איכותי – המקעקע הינו בעל מקצוע לכל דבר וכמו כל בעל מקצוע עליו להיות מנוסה בתחומו, להעניק שירות למגוון לקוחות, לבצע מגוון סוגי קעקועים (לרבות בקשות יוצאות דופן) – בגדלים, צבעים, ללא צבעים, במקומות שונים בגוף וכמובן להיות מוכשר ובעל טאץ' בתחום.
  3. קבלו המלצות – ערכו מחקר שוק ובחרו במקעקע עליו קיבלתם המלצות מחברים, מפורומים וכו', בחנו אתרים שונים של סטודיו קעקועים וחפשו גם ביקורות רעות אשר ימנעו מכם לבצע בחירה שגויה.
  4. בחרו בסטודיו קעקועים היגייני – סעיף זה חשוב באופן יוצא דופן. הקפידו לבצע את הקעקוע סטודיו אשר מאושר ע"י משרד הבריאות ושומר על ההיגיינה והניקיון – על הסטודיו להיות נקי ומסודר וביצוע הקעקוע צריך להתבצע תוך הקפדה על היגיינה – כל קעקוע צריך להתבצע על ידי מחט נפרדת – אל תחששו לבקש מהמקעקע לפתוח את המחט הסטרילית מולכם.
  5. בחירת הקעקוע – בכדי להיות בטוחים כי המקעקע מסוגל לייצר קעקוע מרשים ואסתטי, בקשו ממנו לצייר סקיצה של הקעקוע הנבחר. במידה והסקיצה לא תמצא חן בעיניכם נסו לכוון אותו בהתאם לרצונכם ואם הוא עדיין אינו עומד בדרישותיכם אל תתנו לו לקעקע אתכם.

שנצא לדרך ?